مراحل دریافت نوبت
۱- ابتدا با نام کاربری خود وارد شوید. لازم است قبلا ثبتنام کرده باشید. آموزش ثبتنام
۲- در صفحه اصلی سایت روی آیکون “نوبتدهی اینترنتی” کلیک کنید.
۳- از منوی “خدمات” نوع خدمات و مدت زمان جلسه را انتخاب کنید.
نکته: خدماتی که با عنوان آنلاین، تصویری مشخص شدهاند به صورت غیرحضوری و سایر خدماتی که این عنوان را ندارند به صورت حضوری انجام میشوند.
۴- از منوی “متخصص“، درمانگر مورد نظر را انتخاب کنید.(تنها اسامی متخصصانی قابل مشاهده است که سرویسی که شما انتخاب کردهاید را ارائه میدهند)
۵- بر اساس جدول روز و ساعت، روی یک وقت کلیک کنید. خود به خود به صفحهی بعد منتقل میشوید.
۶- مشخصات خود را تکمیل و روی دکمه “ادامه” کلیک کنید.
۷- اگر کد تخفیف دارید در کادر مربوط وارد نمایید و روی دکمه “اعمال کد“ کلیک نمایید.
۸- روی دکمه “پرداخت” کلیک کنید تا عملیات پرداخت آنلاین انجام شود.
۹– مشاهده پیام تایید و دریافت کد رزرو، به منزلهی قطعی شدن رزرو شماست.
۱۰- اطلاعات رزرو نوبت برای شما ایمیل و پیامک خواهد شد.
نکته مهم
-شما میتوانید بعد از دریافت نوبت، تا ۱۲ ساعت قبل از ملاقات، روز و ساعت نوبت خود را تفییر دهید.
– عدم مراجعهی شما در زمان تعیین شده، موجب باطل شدن نوبت میشود و مبلغ آن قابل بازگشت نخواهد بود.
.
مراحل تغییر نوبت
۱- ابتدا با نام کاربری خود وارد شوید. لازم است قبلا ثبتنام کرده باشید. آموزش ثبتنام
۲- در صفحه اصلی سایت روی آیکون “نوبتهای من” کلیک کنید، تا به صفحهی نوبتهای رزرو شدهی خود وارد شوید.
۳- پس از ورود، اگر نوبتی قبلا رزرو کرده باشید، در جدول موجود است.
۴- روی دکمه “لغو کردن” کلیک کنید تا نوبت فعلی شما لغو شود.
۵- پس از لغو نوبت، کدی برای شما ایمیل و پیامک خواهد شد که میتوانید با ورود به سیستم نوبتدهی، نوبت جدیدی ثبت کنید.
اگر در ستون لغو نوبت، با عبارت “مجاز نیست” مواجه شدید، به این معناست که شما دیرتر از موعد مقرر برای تغییر نوبت مراجعه کردهاید و بنابراین انجام مراحل امکانپذیر نخواهد بود.