مقررات دریافت نوبت
۱- به دلیل اختصاص مالیات به هر تراکنش، بعد از پرداخت، امکان لغو نوبت و بازگشت مبلغ وجود ندارد. اما شما میتوانید تا ۱۲ ساعت مانده به قرار ملاقات، روز و ساعت نوبت خود را تغییر دهید.
۲- از ۱۲ ساعت مانده به قرار ملاقات، امکان تغییر نوبت وجود ندارد.
۳- شما موظفید رأس ساعتی که نوبت گرفتهاید مراجعه نمایید. به ازای تأخیر از وقت مشاوره شما کاسته خواهد شد.
۴- عدم مراجعه(در مشاورههای حضوری) و عدم تماس(در مشاورههای آنلاین)، موجب باطل شدن نوبت شده و هزینهی آن قابل بازگشت نخواهد بود.
۵- سیستم نوبتدهی، به صورت اتوماتیک پیامکها و ایمیلهای اطلاعرسانی و یادآوری را برای شما ارسال میکند. با این وجود در بعضی موارد به دلیل مشکل در خطوط مخابرات و سایر مسایل فنی، ممکن است پیامها را به موقع دریافت ننمایید. لذا مسئولیت پیگیری و آگاهی از اطلاعات نوبتی که گرفتهاید بر عهدهی شماست.
۶- در مشاورههای آنلاین و تصویری، شما موظفید خودتان رأس ساعت با شماره یا لینکی که از طریق ایمیل و پیامک به شما اعلام شده تماس بگیرید. هیچ تماسی از جانب ما صورت نخواهد گرفت.
۷- اگر از کد برای ثبت نوبت استفاده میکنید، لازم است سرویسی را انتخاب کنید که قیمت آن با ارزش کد برابر باشد. اگر نوبتی را ثبت کنید که قیمت آن کمتر از ارزش کد است، مابهالتفاوت آن قابل بازگشت نیست.
۸- ما موظفیم شما را رأس ساعت پذیرش کنیم، چنانچه به هر دلیل جلسه شما بیش از ۳۰ دقیقه از جانب ما به تأخیر افتد، آن جلسه برای شما رایگان شده و کل مبلغ پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.
بروزرسانی شده در تاریخ: ۱۴۰۴/۰۵/۲۰