حفظ حریم خصوصی کاربران

   مرکز مشاوره آگاهان خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی همه بازدیدکنندگان سایت می‌داند. شما به عنوان مراجعه‌کنند‌ی ما می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن هرگونه اطلاعات شخصی از سایت مرکز مشاوره آگاهان بازدید کنید. مقدار اطلاعاتی که ما جمع آوری می‌کنیم به اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار می‌دهید، بستگی دارد. با ثبت یا درخواست اطلاعات در این سایت، شما اجازه می‌دهید تا اطلاعات شما بر اساس مفاد این خط مشی جمع آوری، استفاده و منتقل شود.

 

اطلاعاتی که ما از شما جمع آوری می‌کنیم

   وقتی شما به عنوان کاربر اقدام به ثبت‌نام در وب‌سایت ما می‌کنید از شما خواسته می‌شود که اطلاعاتی نظیر نام، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار می‌دهید در سرورهای امن ما قرار می‌گیرد. همچنین ممکن است ما اطلاعات جمع آوری شده درباره استفاده از سایت خود را در اختیار اشخاص ثالثی قرار دهیم اما این موارد شامل اطلاعات خصوصی شما یا اطلاعاتی که قابل استفاده برای تعیین هویت شما باشند نخواهد بود.

  هر جا که رمز ورودی به شما ارائه شده ( یا خود انتخاب کرده‌اید)، این رمز ورود شما را قادر خواهد ساخت تا به بخش‌های مشخصی از سایت ما دسترسی داشته باشید. حفظ و نگهداری از این رمز ورود بر عهده شخص شما خواهد بود. ما از شما می‌خواهیم تا رمز ورود خود را در اختیار دیگران قرار ندهید. هنگامی که شما نظرات خود را در سایت می‌نویسید، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود برای کمک به تشخیص هرزنامه جمع‌آوری می‌کنیم. اگر شما تصاویری را در وب‌سایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) همراه شود. بازدیدکنندگان وب‌سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب‌سایت دانلود و استخراج کنند.

  اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب‌سایت خود در کوکی‌ها تصمیم‌‌گیری کنید. این‌ها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نباشید دوباره جزئیات خود را پر کنید. با این وجود از بین رفتن این کوکی‌ها یک سال طول خواهد. اگر حساب کاربری دارید و به این سایت وارد می‌شوید، ما کوکی موقت را برای تعیین اینکه آیا مرورگر شما کوکی‌ها را قبول می‌کند تنظیم می‌کنیم. این کوکی‌ها حاوی اطلاعات شخصی نیست و هنگامی که مرورگر را می‌بندید از بین می‌روند.

  اطلاعاتی که شما در قالب انجام تست‌های روان‌شناختی در اختیار ما قرار می‌دهید، فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد. سطح دسترسی به بخش‌های مختلف سایت برای نویسندگان و مسئولان فنی، محدود و تعریف‌شده است و کسی جز مدیر سایت (دکتر رفیعی) به اطلاعات  تست‌های روان‌شناختی و نتایج آن‌ها دسترسی ندارد. با این وجود شما می‌توانید در صورت لزوم از ما بخواهید تا اطلاعات تست‌های شما را بطور کامل و غیرقابل‌بازیافت از سیستم پاک کنیم.

  هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما گزینه‌ی  ” مرا به یاد داشته باش ” را انتخاب کنید، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد. اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی می‌شود.

متاسفانه انتقال اطلاعات از طریق اینترنت کاملاً امن نیست. علی‌رغم اینکه ما همه تلاشمان را جهت حفاظت از اطلاعات شخصی شما به کار می‌گیریم، نمی‌توانیم امنیت انتقال اطلاعات شما را به طور کامل تضمین کنیم؛ بنابراین مسئولیت هرگونه انتقال بر عهده شما خواهد بود. با دریافت اطلاعات شما، ما از روش‌های سخت‌گیرانه و امنیتی در جهت تلاش برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

 

امنیت و حفاظت از داده‌ها

   ما از اقدامات امنیتی استفاده می‌کنیم تا اطلاعات شما را از دسترسی اشخاص غیرمجاز و عملکردهای غیرقانونی، خسارات اتفاقی، تخریب و نقصان مصون نگاه داریم. ما اطلاعات شما را برای مدتی متعارف که قانون ملزم می‌داند، نگاه خواهیم داشت. در موارد خاص ممکن است سایت ما حاوی لینک‌های الکترونیکی به سایت‌های دیگر باشد. در صورتی که بخواهید از این سایت‌ها بازدید کنید، خط مشی حفظ حریم خصوصی و اولویت‌های حریم خصوصی آن‌ها معتبر خواهد بود.

سایت ما از پروتکل امن SSL استفاده می‌کند و در مواردی که لازم است از طریق این سایت عملیات پرداخت بانکی را انجام دهید. ما امنیت شما را به اتکا به امنیت زرین‌پال و پروتکل https تضمین می‌کنیم.

 

دسترسی و بروزرسانی

  شما این حق را دارید که از اطلاعات نگهداری شده خود آگاهی داشته و از ما بخواهید تا تغییراتی در آن‌ها ایجاد کنیم تا دقیق و به روز باشند. اگر به این امر تمایل داشتید، ما را در جریان بگذارید. همچنین شما این حق را دارید که هر زمان اراده کنید از ما بخواهید تا تمام اطلاعات شما را از سیستم حذف کنیم.

 

تغییرات در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما

هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما بر روی سایت قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز از طریق ایمیل نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.