انسان موجودی اجتماعی است که تا حدودی به اطرافيانش وابستگي دارد، ولی مشکل زمانی آغاز ميشود که اين وابستگي حالتی افراطی و بيمارگونه پيدا ميکند. يکي از دلايل شايع براي چنين وضعيتي، وجود اختلال در شخصيت افراد است. بيماران مبتلا به اين حالت، نيازهاي خود را تحت الشعاع نيازهای ديگران قرار ميدهند، مسؤوليت هاي[…]